انتخابات

عضو شورای شهر تهران گفت: انتظار ما از وزارت ورزش این است که اجازه ندهند حواشی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاکم شود چراکه هواداران نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

آخوندی: انتظار ما از وزارت ورزش آرامش استقلال و پرسپولیس است

به گزارش قدس آنلاین،‌ محمد آخوندی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات «قهرمان شهر۲» که به همت شهرداری و میزبانی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما نماینده مردم تهران هستیم و با توجه به اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تهران تعلق دارند، روی هر دو باشگاه حساسیت داریم و روند آنها را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: این دو باشگاه باید به گونه‌ای مدیریت شوند که هواداران نگرانی نداشته باشند. انتظار ما از وزارت ورزش این است که اجازه ندهند حواشی در این دو باشگاه غالب شود.

آخوندی درباره اینکه عنوان شده بود دو ورزشگاه کاظمی و امام رضا به سرخابی‌ها واگذار خواهد شد، گفت: این موضوع در تفاهم‌نامه‌ای مورد بررسی قرار گرفته و اگر مشکلی در روند کار پیش نیاید به زودی نهایی می‌شود. با توجه به اینکه شهرداری تهران در نظر دارد ۴۰ هکتار از زمین‌های مجموعه ورزشی تختی را برای ساخت بزرگراه شوشتری و پایانه مترو مورد استفاده قرار دهد، تصمیم بر آن شد تا به جای آن، دو مجموعه کاظمی و امام رضا به ورزش استان تهران و وزارت ورزش تعلق بگیرد که این موضوع در مراحل پایانی است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: البته موارد دیگری هم مطرح بوده اما با توجه به اهمیت موضوع، دو ورزشگاه یاد شده در دستور کار است و پس از مرحله کارشناسی و قیمت‌گذاری، با توافق نهایی وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران به سرانجام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.